Profil olgusia

olgusia założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o olgusia poniżej.

zdjęcie olgusia
Zarejestrowana od: 2008-04-17 20:44:49
Liczba komentarzy: 15
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1992-1-5
Płeć: kobieta
Miejscowość:
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG:
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj olgusia, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

olgusia jest
Podpis:
Przepisz 930:



#15. xXxMaUpEcZkAxXx213.158.196.*** | 2008-04-22 17:03:57
jest nice xd
potwierdzam to cio wcze?niej pisa?am xd
Kocham !!:**

#14. izulkaa80.54.187.*** | 2008-04-21 18:30:19
?liczn? u?miechni?t? dziewczyna ;-* mozna z nia o wszystkim pogadac ... bradzo cie lubie ;)

#13. Asie?ka83.9.59.*** | 2008-04-19 00:33:13
jak to jaka??? Jedyna w swoim rodzaju nie ma drugiej takiej :) buziaki Ole?ko... Koffam Cie buraczku hihi

#12. Mnimnia91.94.150.*** | 2008-04-18 22:21:23
O szalona dziewucha :D Mo?na z ni? pogada? i w og?le :* KoCHaNa:*

#11. Kicia83.9.54.*** | 2008-04-18 21:59:11
spoko dziewuszka :) mozna sie z nia posmiac :D a co do tego co Maupka napisala... trzymaj kapciuszki :D ;*

#10. Dorota:)-83.9.71.*** | 2008-04-18 21:07:54
Gdy siedzisz w ciemnym pokoju i po policzku sp?ywa Ci ?za, nie pytaj kto chce ci pom?c-bo to w?a?nie b?dzie ona...Ola!:)

#9. Eliza...83.9.56.*** | 2008-04-18 20:57:54
super...:)

#8. Zielakos :D88.156.59.*** | 2008-04-18 20:55:06
ha zajebista bo w koncu majne siostra co nie? xD

#7. siostrunia83.9.36.*** | 2008-04-18 09:16:52
fajna dzaga,troche pyskata ale moze to i dobrze?

#6. Susana (Sandra) :D91.94.146.*** | 2008-04-17 21:45:16
kobitka nie do pobicia...... super laska :PP jest

#5. JeDRas!!^^83.9.106.*** | 2008-04-17 21:43:56
spoko zomalka!:D i ?adna tesh jest!!:D xD

#4. MaUpEcZkA213.158.196.*** | 2008-04-17 21:25:24
zejebiaszcz? kumpelk? :D
mo?na z ni? pogra? w nog? na WFie ;]hahaaa^^
og?lnie spoko ... :*:*

#3. Patusiaa;)83.9.211.*** | 2008-04-17 20:49:36
moja Kochana Laseczka;**
Mo?na z nia zawsze porozmawai?...Kocham...!!

#2. Dommi83.9.26.*** | 2008-04-17 20:47:51
konkretna laska z konkretnym charakterkieem ;P
3m si? ;*

#1. Ell83.9.23.*** | 2008-04-17 20:45:52
pokr??cooona ! xD
ale uwielbiam ja :D
:*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | Spirulina | miód
webOUT.pl - WidGet's WEB
Darmowe funkcje API. Zobacz sam!
Ulotki Poznań
ulotki reklamowe
nedohaseni
5
adwokat bydgoszcz
adwokat bydgoszcz
litery podświetlane
litery podświetlane