Profil ewelinuuuu

ewelinuuuu założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o ewelinuuuu poniżej.

zdjęcie ewelinuuuu
Zarejestrowana od: 2008-03-26 22:10:25
Liczba komentarzy: 19
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-7-3
Płeć: kobieta
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Województwo: mazowieckie
Strona WWW:
Numer GG: 9532677
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj ewelinuuuu, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

ewelinuuuu jest
Podpis:
Przepisz 122:



#19. Kleszczyk ;)83.24.47.*** | 2008-05-18 18:20:27
pierdolni?ta w pozytywnym sensie...;*** dla Ciebie

#18. jareczek83.24.49.*** | 2008-05-12 22:00:45
bardzo mila i sympatyczna

#17. Sylwusia:*194.246.107.*** | 2008-05-01 21:47:19
Ewelina jest zajebist? siostra i ageciar?:D Fajnie sie z ni? gada:p Chod? ma te swoje g?upie humorki... Pozdrawiam & BigKi$$$ForYou

#16. ?artujesz sobie?213.158.196.*** | 2008-04-24 15:57:29
weeee.. schowaj dupe bo ?mierdzi. ehh.. ?al mi ci? s?o?ce :* kazimier :D buhahahaha xDD

#15. Alusiaaaa:*:*78.30.94.*** | 2008-04-13 12:25:31
Zajebista mojom lask?...:*:* KC:* Ach...Te nasze wyg?upy :):P
Zawsze jest weso?o:P:P KC:*:** buziaaki

#14. ;*89.78.224.*** | 2008-04-06 21:50:17
zjebobab ;* jebany lachoci?g ;* bardzo lubiem ;*

#13. Izunia78.30.98.*** | 2008-04-01 17:19:48
To fajna dziewczynka KOchCi

#12. !!!!EEEwkAAAA!!!!!83.6.158.*** | 2008-04-01 17:13:47
zwariowana i fajna laska
!!!!!!hahaha!!!! jest spoko

#11. Chyba Se Kpisz!213.158.196.*** | 2008-03-30 20:25:44
nie.!

#10. ?artujesz sobie?83.24.57.*** | 2008-03-29 22:20:24
jebaj sie?

#9. Chyba Se Kpisz!213.158.196.*** | 2008-03-29 17:26:44
wee, bo jak Ci wyjade z bani. to nie wstaniesz balasie! hahaha.

#8. ?artujesz sobie?83.24.56.*** | 2008-03-29 16:13:42
dobra m?oda spok?j bo ju? mnie wkur.wiasz wi?c wyjd? "-.- par?wo :]

#7. Chyba Se Kpisz!213.158.196.*** | 2008-03-29 16:12:22
weee. Ty kabanosie jebany. "?artukesz sobie" xD sko?czz!

#6. ?artujesz sobie?83.24.56.*** | 2008-03-29 16:08:58
g?upia sucza. i pami?taj. nienawidze chleba krojonego :D

#5. UszY83.24.75.*** | 2008-03-27 20:48:57
Spoko Gangsta xD :P

#4. Madzia:*79.162.38.*** | 2008-03-27 07:48:13
Zajebiaszcza baba!!:*

#3. PaBi83.24.71.*** | 2008-03-26 23:05:19
spoko friend...Co ja sie tu b?d? rozkleja?... Zajebista BaBa xD

#2. eweliSka01583.24.49.*** | 2008-03-26 22:17:54
Taka.!. Fajna.!. O! x)
=*

#1. Magda!83.24.78.*** | 2008-03-26 22:11:17
moja bejbe, maj namber ?an. kocham cie ty g?upia pizdo! :*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
Suknie Weselne
Suknie do ślubu
nasiona marihuany toplista
ruzyne
leki homeopatyczne
leki homeopatyczne
mobilny fryzjer kielce