Profil eweliSka015

eweliSka015 założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o eweliSka015 poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-03-26 21:31:35
Liczba komentarzy: 25
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: --
Płeć: kobieta
Miejscowość: Grodzisk Maz
Województwo: mazowieckie
Strona WWW:
Numer GG: 7196669
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj eweliSka015, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

eweliSka015 jest
Podpis:
Przepisz 497:



#25. martu?213.199.198.*** | 2008-05-05 21:43:36
super dziewuszka:)bardzo ja lubie ma suuuper charakterek:):)

#24. Piotrek83.24.28.*** | 2008-05-02 14:08:09
Super laska mo?na sie z ni? fajnie zabawi? :D %)

#23. Patrynia83.6.69.*** | 2008-05-02 12:13:38
superrr.... qumpela :)
superrr....przyjaciolka:)

#22. Hy?a!!! ;*78.30.107.*** | 2008-05-01 23:04:11
Troszke pierdolni?ta ale tak wog?le to fajna kumpela

#21. Michal...83.24.5.*** | 2008-05-01 22:56:43
Kochana! Ju? jest dla mnie kim? bardzo wa?nym, a tak naprawd? to dopiero si? poznali?my. Moja? Chcia?bym...

#20. hubercik83.6.99.*** | 2008-04-17 19:54:04
fajna kolezanka

#19. .00783.6.99.*** | 2008-04-17 19:51:49
ZAJEBISTA KUMPELA

#18. UszY83.24.12.*** | 2008-04-04 19:22:54
spoko mozna se z nia pozartowac xD

#17. Karol83.6.85.*** | 2008-03-30 21:53:13
Kochham Ciee pikna =*****

#16. Karola =]78.30.93.*** | 2008-03-28 14:49:25
kochana, pi?kna i wog?le... Oj ;* Kocham;*;*

#15. sreczul83.24.69.*** | 2008-03-28 14:30:22
spoksik lajcik dropsik

#14. Morti^^217.96.76.*** | 2008-03-27 20:42:04
pierdolnieta w glowe => ja mam imie.~=[ jest najzajebistsza dziewczyna na swiecie ;*

#13. Braciszek Mateusz91.94.226.*** | 2008-03-27 15:06:25
Spoko siostrzyczka na spontanie ale nie wybacze Ci jednego ze nie odzywasz sie do mnie ostatnio;p

#12. ewelinu :*213.158.196.*** | 2008-03-26 22:07:48
fajn? kole?ank?.:D lubie sie z ni? ?mia?.! hahaha:>

#11. Pyska92383.6.79.*** | 2008-03-26 21:57:14
Og?lnie spoko os?bka:*

#10. Madzia:*87.96.45.*** | 2008-03-26 21:54:37
taki roztrzepany bachor ..... Koch Cie:**

#9. Magdaa83.24.78.*** | 2008-03-26 21:49:18
moja. bejbe! :*

#8. Magdaa.83.24.78.*** | 2008-03-26 21:48:49
no po prostu ZA JE BI STA

#7. ...A..83.24.49.*** | 2008-03-26 21:44:15
KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM ! BARDZO ! TYLKO SZKODA ZE JUZ RAZEM NIE BEDZIEMY :(

#6. Madzia:*87.96.45.*** | 2008-03-26 21:41:11
g?upia ... ale za to j? kocham ;p

#5. Laki83.3.40.*** | 2008-03-26 21:37:19
bardzo ?adna brunetka o pi?knych oczach i za****stym usmiechu :) :*

#4. Ada! x*83.24.45.*** | 2008-03-26 21:34:29
fajn? os?bk?, z kt?r? mo?na pogada?! czasem troch? wkurzaj?ca, ale i tak KC! x*

#3. Mati87.205.170.*** | 2008-03-26 21:33:53
spox i wog?le super

#2. Gab.217.96.76.*** | 2008-03-26 21:33:31
Jest taka bardzo kochana i kocham ja. a le cos sie miedzy nami poposulo i jest zle ale moze uda sie t ojakos naprawic KC

#1. Kucin;>78.30.100.*** | 2008-03-26 21:33:07
kochana i piekna dziewczynka

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
stoły do masażu
stoły do masażu
sprzęt do masażu
Super sprzęt do masażu
skup aut wrocław
Szybka wycena aut, wszystkie marki!
Rozkład jazdy kolei
Rozkład jazdy pociągów PKP
fotografia