Profil ejjMagda

ejjMagda założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o ejjMagda poniżej.

zdjęcie ejjMagda
Zarejestrowana od: 2008-03-29 22:20:50
Liczba komentarzy: 42
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-5-7
Płeć: kobieta
Miejscowość: Zadupie.
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG: 6309181
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj ejjMagda, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

ejjMagda jest
Podpis:
Przepisz 554:



#42. Madzia91.94.242.*** | 2008-05-10 17:52:24
Jest zajeeeeeeebista!! i fajna :*:*

#41. Pat83.31.215.*** | 2008-04-21 17:41:11
Kocham Cie;*

#40. Pat83.31.215.*** | 2008-04-21 17:38:37
Moja palaczka!
Moja lesba!
Moja pipka!

#39. ejjMagda83.24.61.*** | 2008-04-18 22:11:21
ejjMagda

#38. Alusiaaaa:*:*78.30.71.*** | 2008-04-13 21:48:26
Moj? kochan? dziewczynk?....SZalon?;p Kocham ja bardzooooooo:*:*:* - Ach....zawsze z ni? weso?o....:*:*:*:*:*KCBM:*:*

#37. Maurerowa83.24.15.*** | 2008-04-08 21:05:16
kocham

#36. Maurerowa83.24.15.*** | 2008-04-08 21:04:37
MOJA FOKA NAJCUDOWNIEJSZA..!

#35. Martula83.3.40.*** | 2008-04-04 12:26:37
super dziewczyn? maj?c? szalone pomys?y jest fajn? kolezanka bardzo ja lubie pozdro dla Ciebie:*

#34. ejjMagda83.24.14.*** | 2008-04-02 15:06:54
buhahahahahahahahaha. brawo Patryk. :]

#33. Mont;]83.24.33.*** | 2008-04-02 15:03:08
nawet fajna;] spoko

#32. Kucin78.30.81.*** | 2008-04-02 13:59:30
spoko laska bardzo ?adna i ma bardzo fajny charakter ale czasem denerwujaca pozdro:*

#31. Daniel194.246.107.*** | 2008-03-31 22:01:00
No my?l? ?e jest fajna jest wra?liwa no i k***a nie wiem no ale fajnie sie pisze z ni? na gg wszyscy muwi? ?e ma fajny harakter no i mo?e jak sie poznamy te? tak b?d? mysla? ;P

#30. Agu?83.24.46.*** | 2008-03-31 21:50:45
Zajebista, zajebiaszcza, super, extra dziewojaa .! XD Kiss for you :* xD

#29. Domk. :**78.30.72.*** | 2008-03-31 21:45:06
zajeebyyystaa laskaa ^^ fajnoo si? z ni? spaceruje, gada i ?mieje. xD w og?le Kochamm

#28. pawcio83.24.11.*** | 2008-03-31 20:56:53
:***************

#27. olcia87.205.171.*** | 2008-03-31 17:44:15
zajebista gwiazda !! odstrzalowa :D i w ogole cooooool :D buziak :*****

#26. Magdu.!83.24.35.*** | 2008-03-31 16:24:27
suuper kole?ank? ! :* i w og?le jest kochana ! :* i kocham Cie ! :*

#25. Lepiej nie pytaj :)83.24.40.*** | 2008-03-31 16:18:19
Spoko!!! DeSpErAdO :D:D:D

#24. ...........83.24.25.*** | 2008-03-31 16:17:59
pierdolni?ta w pozytywnym sensie.. ;***

#23. Matix87.205.244.*** | 2008-03-31 10:02:43
no.... zajebista i...... zajebista x2

#22. Kuba78.30.76.*** | 2008-03-31 09:59:15
Zajebista i wogule fajna poza jednym ;/ nie s?ucha metalu!! xD

#21. Hy?a!!!!!!!!!!!!!!!!78.30.100.*** | 2008-03-30 22:31:54
tak poprostu fajna

#20. PaBi :-)83.24.42.*** | 2008-03-30 22:12:51
zajebiii...sta lola ?mia? ?mia? ?mia? si? chce z ni?

#19. KlaudynkaPika91.94.20.*** | 2008-03-30 22:08:53
Zajebist? ,pojeban? Lask? xD Buziaki dla ciebie ;***

#18. Seba;*78.30.97.*** | 2008-03-30 21:02:58
Hmmmm.............sexi laska i w og?le fajna s?abo sie znamy ale jest bardzo fajna i mi?a....^^

#17. Paka.217.96.76.*** | 2008-03-30 20:45:07
fajna? mila? kochana? zajebista? ;**

#16. czarnajuleczka83.24.1.*** | 2008-03-30 14:47:24
fajna osobka ktora swietnie tanczy!! pzdr. tylko nie wiem po co wciaz zaklada te glupie stronki :PP

#15. Piotru?83.24.20.*** | 2008-03-30 14:45:39
moja kochan? ?onk?, moja madzxia iw ogole kochanie moje ooo :D
madzia jest strasznie kochana no bo e moja :*

#14. go?[luz ponad wszys]213.158.196.*** | 2008-03-30 12:07:30
siemasz ziom to zn?w ja :) to teraz tak o Tobie, w zasadzie to jeste? ca?kiem sympatyczn? m?odsz? kole?ank? :P nie znam Ci? zbyt dobrze, ale moje odczucia co do Ciebie s? pozytywne ;) pozdr. :] [OeSTeeRrroo, wi?c zapoznaj si? z afer?..:D ]

#13. go?[luz ponad wszys]213.158.196.*** | 2008-03-30 12:04:14
na pocz?tek apel do wszystkich t?uk?w.. DZIECI!! s?owo 'KOLE?ANKA' pisz si? jak wida? przez ?!! istnieje niezwykle cenna rzecz zwana S?ownikiem Ortograficznym, radze zainwestowa? ;)

#12. Max83.24.6.*** | 2008-03-30 00:08:46
Zajebista kobietka ;] Moja kochana siostrzyczka!!! KOCHAM CI?!! :*:*:*

#11. Chyba Se Kpisz!213.158.196.*** | 2008-03-29 23:12:57
moja, kochana, najlepsza, i tylko moja! Magdocha! :*:*:* SROCH CIE! :*:*:*"bo wydaje mi sie ze Ty m?dra jeste?" hahaha. xD :*:*

#10. aaal83.24.0.*** | 2008-03-29 22:58:40
i wogole z******ciee :>:>

#9. aal83.24.0.*** | 2008-03-29 22:58:01
aa i jeszcze jedno!!
ja kocham z ni? ?mia? sieee !!

#8. Hubi83.6.88.*** | 2008-03-29 22:55:55
zajebist? laseczk? spoko kolerzanka

#7. marcin!83.6.88.*** | 2008-03-29 22:55:04
fajna laska:p

#6. Mati91.94.88.*** | 2008-03-29 22:27:22
spoko kole?anka;]

#5. aal83.24.0.*** | 2008-03-29 22:25:50
No to takie co? niedobre. kt?re za bardzo sie jara i kurwen no kocham jom i o tak fajnie jest :>:>

#4. Podol83.31.245.*** | 2008-03-29 22:25:39
zajebist? kolerzank?!!

#3. Karr.?83.24.6.*** | 2008-03-29 22:25:28
zajebiaszcza;*** my ass :P szalona:P buziaki:**

#2. !.EweliSka.!83.24.63.*** | 2008-03-29 22:24:06
Zajebi?cie Niegrzeczn? Dziewczynk??.!. :P Ale Za To Ja Koch.!. Koch Cie Debilko =*

#1. Pauloch tylko w 383.6.80.*** | 2008-03-29 22:23:54
ZAJEBIOCHA OSTRA DUPCIA MOJA !! :* :> kocham

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
kolorowanki
kolorowanki, gry
giełda pieniądze
giełda pieniądze, giełda pieniądze
Śmieszne Filmiki
Kabarety, parodie, zwiastuny
Zakola
Sposób na zakola
olejki do masażu
olejki do masażu