Profil doorkaa369

doorkaa369 założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o doorkaa369 poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-01-02 20:04:20
Liczba komentarzy: 39
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-10-8
Płeć: kobieta
Miejscowość: Opole Lubelskie
Województwo: lubelskie
Strona WWW:
Numer GG: 2824175
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj doorkaa369, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

doorkaa369 jest
Podpis:
Przepisz 932:



#39. Tw?j ukochany83.13.216.*** | 2008-08-20 12:27:49
KC ;****

#38. Maciu?80.51.181.*** | 2008-08-12 15:45:35
Ma niez?y ty?ek_hehe prawie taki jak m?j=] Oczywi?cie to komplement

#37. sylwus44483.13.216.*** | 2008-08-08 14:52:30
Jeste? super:))) Masz poczucie humoru :*** I wog?le jeste? super cool :PPP Pozdrawiam kochana xDDD

#36. On1780.51.181.*** | 2008-07-21 17:30:36
SwEEt

#35. Tomcio77.112.21.*** | 2008-06-19 19:48:01
Gdyby s?oneczko umia?o m?wi?, gdyby odgad?o my?li me, to na pewno by wypapla?o, jaka ona jest.Chcesz wiedzie? to j? poznaj j?,a nie po?a?uje?.

#34. mistrzunio79.185.79.*** | 2008-06-19 14:22:30
spoko ludzik:):D

#33. Kole?anka83.28.81.*** | 2008-06-19 14:19:18
Fajn? kole?ank? ...;D zawsze u?miechni?ta..i pe?na rado?ci i tak niech zostanie..:)
xP xD

#32. Misiek79.186.33.*** | 2008-06-19 14:16:54
NIez?? dup?.

#31. Przyjaciel80.51.181.*** | 2008-06-19 14:13:21
$liczn? laseczk? z poczuciem humoru...lecz niestety cierpi przez takiego idiot? kt?ry nie by? jej wart...Dorotko nie poddawaj si

#30. Perfekcjonista80.51.181.*** | 2008-06-12 14:25:57
Niez?a dup? kt?ra potrafi rozbawi? towarzycho...mi?a zgrabna i powabna. OOO i ma s?odkie usta=] Chocia? jeszcze nie pr?bowa?em

#29. Anonim80.51.181.*** | 2008-06-11 14:41:53
Moj? dziewczyn?...chocia? sama o tym nie wie;)

#28. Kaasiaa80.51.181.*** | 2008-06-10 16:40:06
spoko laska z kt?r? mo?na pogada? i po?mia? si?:):):):):Pozdro

#27. Klaudia83.28.150.*** | 2008-06-09 19:54:57
najfajniejsz? lask? pod s?oncem ...buziole..

#26. czorny(^ _^)79.185.121.*** | 2008-02-08 20:23:54
zajebiste!!!!i lacha:D

#25. Mateuszek9280.51.181.*** | 2008-01-13 21:07:06
wystrza?ow? lask? z kt?r? lubi? gada? no i oczywi?cie spotyka? si?!
Mam pytanko czy ten Tw?j Mateusz jest taki wspania?y? Jak nie to ja czekam w kolejce. Mo?e mnie wreszcie zauwa?ysz kochaniutka!
Trzymaj si?! Jak co? to wal prosto do mnie! Pomog? Ci!

#24. Krzys80.51.181.*** | 2008-01-11 17:38:22
oj ona jest poprostu
IdEaLnA
bez dw?ch zda?

#23. Twoje s?oneczko..;*80.51.181.*** | 2008-01-10 16:21:35
mi?? kole?ank? z klasy 1a a poza tym ma w sobie wiele uroku i wdzi?ku! szczerze m?wi?c to ja Ci? kocham!

#22. Kloco;)80.51.181.*** | 2008-01-09 18:47:25
o Ty m?j Draniu
Nie Zapomnij ?e ja jestem twoim ch?opakime;P
Kocham Ci? Kotek;*

#21. nie znasz mnie80.51.181.*** | 2008-01-09 16:48:34
nie znam Ci? ale czy m?g?bym porozmawia? z Tob? o se*? jak tak to jeste? kochana

#20. ?ukasz!!!80.51.181.*** | 2008-01-08 20:26:19
zawsze u?miechni?ta i zapatrzona w jedn? os?b? (czy ja mam u Ciebie jakie? szanse?) chyba nie ale mog? si? przecie? zapyta?! pozdo Dorotka

#19. KILER83.3.25.*** | 2008-01-08 15:53:30
FAJNA PRZYJACILKA DOBRZE SIE Z NIA PISZE

#18. Czesio200880.51.181.*** | 2008-01-07 19:01:56
spoko lask? o du?ym ilorazie inteligencji a poza tym potrafi si? z ka?dym dogada? i to w niej lubi?! jeste? spoko!

#17. Adrian80.51.181.*** | 2008-01-07 07:26:59
?adna zgrabna mi?a lojalna kochana pomys?owa kole?e?ska a poza tym nie?le si? uczy ?rednia 4.71

#16. Mi?oszek1580.51.181.*** | 2008-01-07 07:23:56
spoko qmpel? mo?na jej powierzy? tajemnice-na pewno nie rozgada. Jest uczciwa no i co najwa?niejsze potrafi znale?? wyj?cie z ka?dej sytuacji!
Jeste? THE BEST
Pozdro Dorociu!

#15. Kiler80.51.181.*** | 2008-01-06 20:27:14
Wspania?omy?lna-znalaz?a mi dziewczyne ale mam pro?b? nie bij tak mocno ok? pozdr?wka Dorcia

#14. zboczuch80.51.181.*** | 2008-01-06 18:34:01
no moja kochana
jeste? s?odka
Kocham Ci

#13. ?yczliwy80.51.181.*** | 2008-01-04 19:08:53
Zajefajna i mo?na z ni? pogada? na ka?dy temat!
pozdr?wka Dorotka!

#12. klaaaudiaaa83.28.160.*** | 2008-01-04 17:52:39
Fajna i mozna jej zaufac! Dorja jestes spoko!:))

#11. Cinek213.238.113.*** | 2008-01-03 18:41:37
Co tu muwic zgadzam sie z opinia marcina1991 i zeby nie by?o dopisze jeszcze to poprostu jestes super

#10. Marcin199180.51.181.*** | 2008-01-03 18:33:04
ca?u?na, cicha, ciep?a, delikatna, dowcipna, dyskretna, idealistka, inteligentna, kochaj?ca, liberalna, lojalna, mi?a, na poziomie, odpowiedzialna, otwarta, pewna siebie, praktyczna, przyjacielska, przyjazna, punktualna, rodzinna, romantyczna, rozwa?na, spontaniczna, stanowcza, szarmancka, ?mia?a, t

#9. Amorek1680.51.181.*** | 2008-01-03 18:22:22
?LICZNA(szkoda tylko ?e jest ci?gle zakochana w jednym kolesiu) mo?e zwr?cisz uwag? na mnie co? pozdro Dorotka

#8. Kolega80.51.181.*** | 2008-01-03 18:14:36
Mi?a ?adna uczciwa potrafi roz?mieszy? umie si? bawi? nie?le leje(sam poczu?em to na w?asnej sk?rze)
Ale i tak Ci? kocham za to...............hehe

#7. Dariusz80.51.181.*** | 2008-01-03 15:06:58
Dorota jest wzorow? uczennic?, godn? na?ladowana
aj? Ty kurde 6-kowa kujonko

#6. czorny(^ _^)79.185.71.*** | 2008-01-03 14:56:26
ca?kiem ca?kiem:D

#5. Sebastian83.31.196.*** | 2008-01-03 14:33:22
692030160

#4. Kasiulka80.51.181.*** | 2008-01-02 21:55:24
fajna kole?anka z klasy i fajnie sie z ni? gada

#3. madzia ;*80.51.181.*** | 2008-01-02 21:07:47
fajowska ha a jak ....brac sie za nia ch?opaki ;* buziam ^^))

#2. ?ukasz z ?azisk83.17.182.*** | 2008-01-02 20:59:36
jeste? fajna ?adna zgrabna mi?a ale uparta

#1. koleznakaa a co83.13.217.*** | 2008-01-02 20:05:56
super lask? i fajna kole?aneczk?

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
Zagęszczanie włosów
Gęste włosy
Zabawki edukacyjne
Leomark - zabawki edukacyjne
Znak towarowy
wyszukiwarka mp3
Szukaj darmowej muzyki w mp3 !
instruktorovy