Profil czartekliwa12

czartekliwa12 założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o czartekliwa12 poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-03-31 15:25:12
Liczba komentarzy: 18
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: --
Płeć: kobieta
Miejscowość:
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG: 7087864
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj czartekliwa12, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

czartekliwa12 jest
Podpis:
Przepisz 309:



#18. Justyn6687.116.198.*** | 2008-07-01 17:11:28
super kole?ank? i jest zajebiaszcza!!!!!!!!! PZDR

#17. natia83.29.220.*** | 2008-06-04 15:21:39
Zajefajna kolezanka

#16. Sodka kicia89.231.200.*** | 2008-05-07 21:34:00
Spoko kumpel?

#15. kto$89.231.202.*** | 2008-05-07 21:14:45
tajemnicza

#14. PiotruSs2789.231.198.*** | 2008-05-04 12:55:10
Fajna,super,zajebiaszcza,noi nie wiem FAJNA !!

#13. Kumpela89.231.193.*** | 2008-05-04 12:11:22
ona jest ca?kiem ca?kiem fajna !!!!!!!:):)

#12. Kumpel z klasy87.116.247.*** | 2008-05-04 12:07:08
Tekla jest caaaaa?kiem fajn? kole?ank? no i dobrze gra w noge!!!:D:D:D

#11. arek87.116.245.*** | 2008-04-28 15:56:06
numer arka dzia?o kl.5b
173519

#10. maniek213.158.196.*** | 2008-04-26 11:38:07
ty sie od niej odwal kapujesz??? g?upku

#9. tekla89.231.192.*** | 2008-04-25 14:46:42
gupia,gupia,gupia

#8. jarosz89.231.192.*** | 2008-04-25 14:45:43
a jarosz nie posiada internetu

#7. jarosz89.231.192.*** | 2008-04-25 14:45:20
zgadzam sie z twojim starym

#6. kto?87.116.245.*** | 2008-04-22 14:39:16
tajemnicza

#5. Emo Princess_Girl 1483.13.253.*** | 2008-04-16 17:35:31
Fajowska dziewczyna lepszej nie ma na swiecie!!!! W skali od 1-5 daje jej 10

#4. !!!!!!!!!83.13.177.*** | 2008-04-15 15:00:06
Mam nadziieje ?e fajna dziewczyna chociaz jej nie zanam za bardz..

#3. Emotka 1483.13.253.*** | 2008-04-07 15:52:04
Zejebista dziewczyna no i oczywiscie ladna.... moge wymieniac wiecej ale nie am czasu111

#2. Mar..87.116.245.*** | 2008-04-04 14:44:12
Super kole?anka, z kt?r? mo?na fajnie pogra? w pi?k? i wog?le...:D

#1. Twoj stary89.231.202.*** | 2008-04-02 20:57:21
debilem

regulamin | kontakt | mapa strony | tapety na telefon | Foto 360 | aminokwasy
skm
Zdjęcia SKM, Informacje o SKM
alveo
Zdrowe zioła alveo od Akuny
lekarstwa bez recepty
lekarstwa bez recepty
Bulterier
największe forum o psach bulterier
slub