Profil WeroNiSia

WeroNiSia założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o WeroNiSia poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-04-26 17:55:21
Liczba komentarzy: 19
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia:
Płeć: kobieta
Miejscowość:
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG:
Skype:
Opis:


Skomentuj WeroNiSia, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

WeroNiSia jest
Podpis:
Przepisz 617:



#19. ;)......;)87.96.10.*** | 2008-05-26 16:34:52
zajebist? lask?;);) Uwielbiam:*:*

#18. paulinarwo77.45.15.*** | 2008-04-29 19:40:08
fajna kumpela z niej

#17. kaczorek213.158.196.*** | 2008-04-28 15:01:58
werka spoko kolesia koffana ziomalka sam pozytyw:*

#16. SANDRA77.112.168.*** | 2008-04-27 22:14:28
SuPeR LaSeCzKa :*:*:*

#15. Jola77.45.15.*** | 2008-04-27 20:40:18
Najkocha?sz? kumpel? !!! :):) KaaCee !! :) :*:*:*

#14. Maniek77.45.8.*** | 2008-04-27 20:26:33
sympatyczn? mi?? kole?ank? ;) ;) Pozdro for ju xD :* :*

#13. DaKuSiA91.94.5.*** | 2008-04-27 15:41:31
zajebiaszcza, super, extra, cool siostrzyczka xD hihi^^ buziam Ciem ;* ;*

#12. matis77.45.27.*** | 2008-04-27 14:36:14
bardzo inteligentn? dziewczyn? i nawet ?adn? dziewczyn? ;]

#11. rafa?ek79.189.17.*** | 2008-04-27 11:46:58
bardzo superow? kole?aneczk? z kt?r? mo?na spokojnie porozmawia

#10. artur79.162.51.*** | 2008-04-27 10:51:19
fajna lacha i wogule

#9. GIZER212.80.83.*** | 2008-04-26 22:25:13
super dziewczyna

#8. Serduszko83.3.31.*** | 2008-04-26 21:54:46
Spoko kumpel?......:)Pozdro dla niej......!!!!!!!!!!

#7. Maluka77.45.8.*** | 2008-04-26 21:34:21
Zajefajna.... kumpel? :)

#6. orzeszek77.45.8.*** | 2008-04-26 21:13:16
fajniutka;)***

#5. misia77.45.15.*** | 2008-04-26 20:52:42
super kole?ank? i kuzyneczk?:D:D buziaki dla ciebie:*:*

#4. werunia83.21.83.*** | 2008-04-26 20:48:38
jest SUPER kUmPel?!!!^saxy^ buziaczki KCC

#3. ANdzeluss83.21.35.*** | 2008-04-26 20:46:42
super laseczka...lol exstra zimoka....etammmm ZAJEB**TA..I TYLE...KOSIAM CIE

#2. Sangi83.21.39.*** | 2008-04-26 20:42:48
spoko i wog?le da si? pogada jest oki pozdro dla Niej:):)

#1. Bartek A77.45.8.*** | 2008-04-26 19:28:22
super lask? i super kole?ank?

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
Polski Katalog Stron
Polski Katalog, Stron Internetowych
Konie
Konie, Jeździectwo
lokaty strukturyzowane
lokaty strukturyzowane
Darmowe Gry Java i filmy 3gp
Darmowe gry java
humor