Profil Patrycha143

Patrycha143 założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o Patrycha143 poniżej.

zdjęcie Patrycha143
Zarejestrowana od: 2008-04-26 11:31:11
Liczba komentarzy: 13
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-1-10
Płeć: kobieta
Miejscowość: Cz?opa
Województwo: zachodniopomorskie
Strona WWW:
Numer GG: 10550968
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Patrycha143, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Patrycha143 jest
Podpis:
Przepisz 814:



#13. Anoolka77.112.44.*** | 2008-05-24 13:44:40
Mi?a i zawsze u?miechni?ta...

#12. damian83.23.39.*** | 2008-05-24 13:42:30
HMmm Co by tu napisac ? :) Sliczne fotki ?- Zbyt banalne, pewnie kazdy chlopak tak pisze ;) Slicznotka z Ciebie ?-zbyt oczywiste. Ze masz fajny profil?-Debilny text:P Wiec napisze tak:intrygujaca, slodka, pociagajaca;)

#11. Mr AftarX91.94.208.*** | 2008-04-29 14:35:09
pomy?lmyzreszt? pati to pati kto j? zna ten wie jaka ona jest:))) No a dla niej samej to ca?uski odemnie

#10. Moniczka ;]77.115.103.*** | 2008-04-28 15:16:50
hmm.. oczywi?cie pozytywnie zakr?cona hehe :D:P
bu?? kuzynka :**

#9. Damian77.112.57.*** | 2008-04-28 14:10:27
oj tego to jeszcze nie wiem :D pozdr.

#8. Agusia83.21.169.*** | 2008-04-28 12:38:32
jeste? super :D xD :P heheeh i tyle;)

#7. Kika83.23.69.*** | 2008-04-27 22:01:12
spoko:P

#6. sqazzer150.254.145.*** | 2008-04-27 22:00:59
hmm zwariowan?? taaak mi??? owszem pe?n? fantazji nastolatk?? Jak najbardziej:)Oto ca?a Pati:)

#5. Tomek83.21.217.*** | 2008-04-27 22:00:36
jestes zajebi..a i tyle bo jak bym mial opisywac to by nie starczylo miejsca hehheh:*:*:*:**:pzdr:)

#4. Wojtu?213.158.196.*** | 2008-04-27 21:58:39
jeste? super!!!!

#3. Roksanaa xd79.184.50.*** | 2008-04-27 21:58:11
Nie zbyt Patrycje znam :D Ale z tego co wiem i z tego co j? znam xd To jest zajefajn? lask? ;** Pzdr ;**

#2. andzeluss83.21.57.*** | 2008-04-26 11:45:15
Fajna.. A tam fajna.. Zayebista:*:* Moja kochana patrycja heh:* KC

#1. andzeluss83.21.57.*** | 2008-04-26 11:44:16
MoJa zAjEbIaCCzA PiPoChA ;* mA SuPeRaNcKi cHuMoReK :D:D:D:D:D kOcHaM CiE ;*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
gry online
gry online, gry flash
fundusze inwestycyjne
Najatrakcyjniejsze inwestycje
Nad morzem
Jasny Brzeg
sprzęt do masażu
Super sprzęt do masażu
programów