Profil Ola4444

Ola4444 założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o Ola4444 poniżej.

zdjęcie Ola4444
Zarejestrowana od: 2008-06-26 19:45:33
Liczba komentarzy: 15
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1996-8-6
Płeć: kobieta
Miejscowość: Swarz?dz
Województwo: wielkopolskie
Strona WWW:
Numer GG: 4140518
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Ola4444, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Ola4444 jest
Podpis:
Przepisz 722:



#15. twoja jula ;D83.20.35.*** | 2008-07-10 19:29:27
supeeeeer hipeeeer megaaaaa fajna tej :*:*:*

#14. Natii2777.253.26.*** | 2008-07-04 11:08:31
bardzo fajna mi?a utaletowana itd

#13. Natii2777.253.24.*** | 2008-07-01 15:12:38
spoks :)

#12. lula83.20.23.*** | 2008-06-30 19:33:41
spoko

#11. Kate91.192.250.*** | 2008-06-27 22:37:12
supcio kumpelka z WF pozdro ! ;*

#10. a$$79.184.113.*** | 2008-06-27 22:26:33
....nie znam jej ale wydaje mi sie ze jest spoko

#9. Pewien ch?opak!! :**77.253.27.*** | 2008-06-27 22:25:26
?adna i kochana !!! :*

#8. Klaudia85.221.204.*** | 2008-06-27 22:20:40
fajn? przyjaci??k? jest poprostu spoko :))))

#7. Agu?91.192.250.*** | 2008-06-27 22:18:25
spoko laska fajnie sie z Nia gada ;]

#6. Anna983.23.220.*** | 2008-06-27 14:24:45
Suuuper :)

#5. Kasiunia91.192.250.*** | 2008-06-26 20:23:17
fajna kumpela

#4. Klaudia, z ch?rku .83.23.228.*** | 2008-06-26 20:03:06
bardzo mi?a. ;)

#3. emokitty85.221.201.*** | 2008-06-26 20:02:06
Fajna kumpelka, Lubie z ni? gada?
(Daria V a teraz VI e)

#2. chrystian213.156.110.*** | 2008-06-26 19:58:41
fajn? dziewczyn?.

#1. Karolka10079.188.115.*** | 2008-06-26 19:56:03
Fajna kole?anka, mo?e nied?ugo p$ap$OLA hehe
?adna, m?dra itp.
Pozdrawiam Karu$ :*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | Spirulina | miód
Wiadomości sportowe
Najnowsze wiadomości sportowe
Klimatyzacja Warszawa
Emskiego
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie Google
używane maszyny rolnicze lubelskie
używane maszyny rolnicze lubelskie
noclegi wronki
noclegi wronki