Profil MartynaO

MartynaO założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o MartynaO poniżej.

zdjęcie MartynaO
Zarejestrowana od: 2008-06-26 09:04:13
Liczba komentarzy: 20
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-12-27
Płeć: kobieta
Miejscowość: Warszawa Wo(L)a
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG: 11556089
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj MartynaO, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

MartynaO jest
Podpis:
Przepisz 588:



#20. Pyzulka89.77.248.*** | 2008-10-14 13:46:58
fajow? kolezanka:P:P bardzo ja lubie:) ahhhh te nasze codzienne pompy w szkole hehehe busSi dla ciebie s?oneczko:*:*

#19. rai nb fever41.201.218.*** | 2008-10-10 20:25:51
lubie jom jest spoko czasem uparta ale i tak jom lubie

#18. Madzia.!212.76.37.*** | 2008-10-02 15:09:44
zar?bista laska.! robi fajne Graffiti ;D :** KC :**

#17. KATIA83.5.200.*** | 2008-10-01 16:04:51
SUPERRRRRRRR i tyle

#16. Doniusia.83.6.58.*** | 2008-09-25 17:39:22
zaj***sta ;* fajne jazdy z tob?

#15. madzia84.10.40.*** | 2008-09-07 14:55:38
to super kumpelka :D:D :] r??nie mi?dzy nami by?o ale teraz jest super !! xD Pzdr

#14. matijas84.10.237.*** | 2008-08-20 15:13:14
fajna nic dodac nic uj?c

#13. MaXi89.79.156.*** | 2008-08-14 19:16:08
subcio kole?aneczka poprostu nic doda? nic uj?

#12. Martynap83.9.29.*** | 2008-08-09 19:47:09
niedawno j? pozna?am i jest taka super mo?na se zni? popisa?i jest ?mieszna bardzo j? lubie i mam nadzieje ze i ona mnie polubie papatki martynko

#11. adel87.207.57.*** | 2008-07-22 21:30:17
jest spoko ale czasami jest uparta ale i tak ja lubie :*:*

#10. Kakulka83.24.113.*** | 2008-07-14 15:32:21
jest zaj***sta kolezanka z ktora mozna pogadac !!!!!

#9. Pauli??83.143.40.*** | 2008-07-14 15:26:22
zjeb**** dziewczyna i wog?le ?miechowa xD;p .. Bardzo j? lubie;];) .. Buziaczki dla ciebie Martyna;*;*;*

#8. wiewi?rcia87.206.228.*** | 2008-07-14 11:55:40
zajebist? kole?ank?:P z ni? mo?na si? po?mia? pogada? i takie duperele

#7. Gusiaczek:)87.207.124.*** | 2008-07-10 13:54:30
Jest fajna smiechowa i wogule nie z?a krejzolka z ciebie bo niez?e jazdy mamy hehe np. marmur hehe

#6. Grecia77.113.137.*** | 2008-07-10 13:50:56
zawalist? kole?ank? z kt?r? mo?na pogada? na ka?dy temat czasami denerwuj?ca ale i tak j? bardzo lubi? Bu$$i dla niej :*:*

#5. Diana:*:*84.10.39.*** | 2008-07-10 11:33:31
Hmm...
jest zaje*ist? dziewczyn? zawsze mo?na na niej polega? lubi? j? za to jaka jest:*:*
Wielki Bu$$i dla niej:*:*

#4. Karolcia:*p:*83.31.84.*** | 2008-07-03 19:11:37
zaj***sta dziewczyna, mozna z nia pogadac noi jest fajna:):) buzi dla ciebie misiu:)lubie cie:)

#3. Kuku?87.207.82.*** | 2008-06-28 18:57:24
jest fajna i zawsze mo?na na niej polega? mi?a szczera co jeszcze dodac!!!!!!!

#2. Ewa:*194.153.119.*** | 2008-06-28 12:46:11
Fajna bardzo ja lubie i nic do niej nie mam:*

#1. Klaudusia:*89.77.250.*** | 2008-06-26 14:40:26
zajebist? kolezanka:*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
projekty domów
domy projekty
iphone
zachytit
przedszkole warszawa
http://wwa.smiechowo.lapy.pl
http://wwa.smiechowo.lapy.pl