Profil MartusiaWaszaKochana

MartusiaWaszaKochana założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o MartusiaWaszaKochana poniżej.

zdjęcie MartusiaWaszaKochana
Zarejestrowana od: 2008-06-21 22:06:19
Liczba komentarzy: 25
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: --
Płeć: kobieta
Miejscowość:
Województwo: dolnośląskie
Strona WWW:
Numer GG:
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj MartusiaWaszaKochana, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

MartusiaWaszaKochana jest
Podpis:
Przepisz 538:



#25. Leszek81.219.36.*** | 2008-07-01 13:07:44
Dlaczego niedasz . ? ; ((

#24. Leszek81.219.36.*** | 2008-06-27 20:38:38
No a masz gg . ? ; ] to ci wyjasnie . ;D

#23. Leszek81.219.36.*** | 2008-06-27 10:50:58
aha a masz epa . ? :D

#22. Leszek81.219.36.*** | 2008-06-24 21:38:30
aha ; )) skad jestes ; D . ?

#21. Leszek81.219.36.*** | 2008-06-23 18:56:15
Jestes boska napisz mi ; PP

#20. ashuy79.186.81.*** | 2008-06-22 22:19:24
jest super kumpel?

#19. Mile?91.192.88.*** | 2008-06-22 20:44:04
dziewczyn? wygadan?, dowcipn?, pi?kn? lasencj? ^_^ lolek z niej hahaa :p og?lnie superowa jest :*:*

#18. Agniesia78.131.135.*** | 2008-06-22 18:56:36
Zajebiaszcza kumpela xD troche zboczona ;P

#17. Justysia78.131.135.*** | 2008-06-22 13:46:29
Marciocha jest poprostu zajedwabista i co tu du?o m?wi?:P:P:P heheh szczeg?lnie po ostatnim ognisku:*:*:*:*

#16. MISIEK900779.186.60.*** | 2008-06-22 13:23:13
FAJN? LASKA I PRZYSZ?? ?ON?

#15. Eve:)83.4.69.*** | 2008-06-22 05:52:23
moim malutkim krasnalkiem:* Subcio,super sie z ni? gada o wszystkim i wogole.... Bu$$$:*Kosiam Cie:*:*:*:*:*:*

#14. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-22 03:54:11
hehehe :PP

#13. Liska ;)78.131.135.*** | 2008-06-21 23:36:47
fajniuchna kole?anka, szczera, dowcipna...;)

#12. Mateuszek,tzn Ziele?78.131.135.*** | 2008-06-21 22:43:34
Tzn Martusia Moja Kochana jest moja i przeze mnie bardzo kochana :* no i m?dra, ?liczna, cudowna, fajniuchna ^^ taa i b?de bi? xD :* :*

#11. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:34:44
to?to JA

#10. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:32:43
ale kogo zabiiiccc?

#9. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:29:28
JEST MAM FOTE

#8. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:26:36
naprawde :PP

#7. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:24:57
pokazuje mi ?e nie mo?e wy?wietli? zdj?cia :PP

#6. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:16:58
kurde nawet fota GZ

#5. kasix78.131.135.*** | 2008-06-21 22:16:50
fajna

#4. Darusia:*86.46.49.*** | 2008-06-21 22:10:41
cudowan,sliczna,piekna,zaj***sta,kochana,dowcipna,szalona moja kochana krejzolka,zaczepista i mozna jeszce tak dlugo pisac ale moja kochana marcioszka wie ze ja bardzo bardzo bardzo kocham :*:*:*:*

#3. Zbynio79.186.49.*** | 2008-06-21 22:09:26
zaj***sta dziewczyna!!! Kocham j? (oczywi?cie jako kole?ank?, bo chodzi z moim kumplem)ca?uski wysy?am:***

#2. marcinq2478.131.135.*** | 2008-06-21 22:08:26
no jak to jaka zar?biasta zaj***sta dobra no nie umiem kometowa? i tyle poprostu THE BEST nie bede cie :* bo mnie ziele? b?dzie bi? :PP

#1. Muszka78.131.135.*** | 2008-06-21 22:07:43
Jest zaj***sta. Ba no jest zaj***sta bo jest moja! Kocham Cie skarbie :*

regulamin | kontakt | mapa strony | tapety na telefon | Foto 360 | aminokwasy
Darmowe mp3 Techno House Trance
Darmowe Mp3 , free mp3, techno tra…
badania sprawozdań finansowych
Diety
Diety, Diety
kredyt pdk
kredyt pdk
Sklepowe zniżki
Okazje, upusty, rabaty, promocje