Profil Justinaaa

Justinaaa założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o Justinaaa poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-04-14 16:26:47
Liczba komentarzy: 19
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1994-8-14
Płeć: kobieta
Miejscowość: City Rwo :):)
Województwo: zachodniopomorskie
Strona WWW:
Numer GG: 4383247
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Justinaaa, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Justinaaa jest
Podpis:
Przepisz 325:



#19. Paleczka10381.210.43.*** | 2008-06-09 22:49:56
ZajEbiStaaaaa!!!!!

#18. GeCksson77.45.21.*** | 2008-06-09 22:47:55
No tak zgadzam sie z wami xD Super Kumpela xP ( znamy sie? ) hhahahaahah ?art xP

#17. GeCksson77.45.21.*** | 2008-06-09 22:31:38
Spoko xP ... Styknie nie ?.?.? heh Pozdrawiam wszystkich Szczegulnie panie po 70lat ... xD heh xP

#16. Jola77.45.15.*** | 2008-06-09 22:30:24
Spoko kumpela.. :*:* :):) ;D

#15. Malutka77.45.8.*** | 2008-04-26 22:20:18
Jest spoko... kumpela...:):)KOMUNIKAT dla CH?OPCOW: bierzcie sie za nia :):)

#14. asiunia283.15.239.*** | 2008-04-26 22:18:57
supcio...spoko....w og?le ZAJEBISTA kumpel? mozna z ni? pogadac

#13. nelkusia77.45.15.*** | 2008-04-23 15:53:07
zajebiaszcza i kolerze?ska

#12. UsKaxDxD kc79.162.30.*** | 2008-04-19 09:33:11
kckckckckckckckckckckckckc YoU cReAzY AnD SwEeT

#11. UsKaxDxD kc79.162.30.*** | 2008-04-19 09:31:36
Jeste? s?odziedka ?liczniudka i jestem twoj? przyjaci??k? :*:*:*:*:*

#10. (=Asia=)83.3.31.*** | 2008-04-15 19:49:35
Spoko lask?.......zajefajna,supcio,ladna,no i og?lnie spoko si? z ni? gada.......koffam j?

#9. Siwy83.21.86.*** | 2008-04-15 19:48:15
g?upia bo nie chodzi z lonkiem he he
a poza tym jest zajebista... :*

#8. Kto? ma?owa?ny xD83.21.6.*** | 2008-04-14 18:37:37
fajna :):):) lubie z nia gadac... choc nie mielismy duzo okazji :( ale to nic:p w wakacje to nadrobimy sliczna ;* Buzka ;*;*

#7. werunia83.21.25.*** | 2008-04-14 17:35:18
zajefajna super kumpela!kaffam cie! pozdrowki i buziole!!!

#6. Gosia83.21.6.*** | 2008-04-14 17:21:34
fajna supcio laseczka :):):) na Rwo to wymiata . . . Najladniejsza ze wszystkich :) hehe chlopaki tylko lataja jak zbawienie ;p pozdr ;*;* kocham ;*;*

#5. Tedi83.21.54.*** | 2008-04-14 16:41:49
fajna...ladna..i wog?le zajebi*** na maxa..rz?dzi Justynko..pzdr:P:****

#4. madziunia:*77.45.18.*** | 2008-04-14 16:39:41
dziewczyna zajebista poprostu ze tak powiem hehenizle chodzi sie z nia po torach haha nie no jest spoko krejzolka:P:P:P:P

#3. Ksi??niczka Madzia83.21.13.*** | 2008-04-14 16:35:45
ma?a cipeczk?, kt?r? mocno kocham za te jej trzaski:P Dziewczynka zakochana w Lonku:P moja boska bejbi:*:*:*:*: KoChAm tak mocno:*:*:*:* ajjj

#2. Paleczka81.210.43.*** | 2008-04-14 16:35:20
zajebista laseczka ;d;d;d ma dziewczyna sny xDD hehe pzodor i buziiak

#1. JoLa:*77.45.15.*** | 2008-04-14 16:33:30
spoko kupela !!! ;> :) :* pozdro! :*:*:*

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
konta osobiste
konto osobiste
kredyty
kredyty
leżanki
leżanki
stoły do masażu
Avenolife - nowe stoły do masażu
Krzesła do masażu
Krzesła do masażu styl na maxa