Profil Dudes1992

Dudes1992 założył tutaj konto aby dowiedzieć się co o nimmyślisz. Zostaw więc opinię o Dudes1992 poniżej.

zdjęcie Dudes1992
Zarejestrowany od: 2008-06-08 15:53:13
Liczba komentarzy: 12
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1992-2-11
Płeć: mężczyzna
Miejscowość: Siemianowice !
Województwo: śląskie
Strona WWW:
Numer GG: 4567384
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Dudes1992, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Dudes1992 jest
Podpis:
Przepisz 274:



#12. krEEtos194.150.197.*** | 2008-06-09 16:00:55
za****sty

#11. Chebzie194.150.197.*** | 2008-06-08 23:17:06
?obdupiencem z kaka?ca

#10. KaYanna xD ;**87.207.19.*** | 2008-06-08 22:38:56
Hmmm.. DuD .. ?ooo .. bedzie ciezko ! ;D No wiecc... zwariowany koles .. spox kumpel ... robi przypaly .. I w ogole rzadzisz xDD ;)

#9. Tiru85.14.77.*** | 2008-06-08 22:23:16
Botem :P

#8. DoOma87.205.128.*** | 2008-06-08 20:54:57
booOski ;**

#7. Berlaa194.150.197.*** | 2008-06-08 20:30:33
Moja Kinga

#6. misia .83.4.47.*** | 2008-06-08 17:31:47
superrr . xDee .

#5. Szymoll83.22.29.*** | 2008-06-08 16:33:06
DuD jest : Daremny . Brzydki ( a mysli inaczej )nie warto go znac , tylko by krad? , taki chocby ~~EMO~~~ i ciagle pije herbatke ... ?al i kto go lubi ? ... np .. JA

#4. Dudes1992217.153.254.*** | 2008-06-08 16:06:20
Boski Taki Ahh xD

#3. BEDEK83.143.102.*** | 2008-06-08 16:05:08
spoko kolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2. BEDEK83.143.102.*** | 2008-06-08 16:04:11
pa?? xDDDDDD:*:*:*:*

#1. wampirek87.205.129.*** | 2008-06-08 15:55:09
to jest m?j zioom xD

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | e-learning | Podróże
Stare Gry
Stare Gry, Gry
pożyczki bez bik przez internet
pożyczki bez bik, przez internet
organizacja konferencji
organizacja konferencji
Python
Python, Sieci
producent skarpet
szeroka gama kolorów i wzorów