Profil Dianka

Dianka założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o Dianka poniżej.

zdjęcie Dianka
Zarejestrowana od: 2008-07-10 11:34:47
Liczba komentarzy: 27
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1995-1-28
Płeć: kobieta
Miejscowość: Warszawa
Województwo:
Strona WWW:
Numer GG: 13806376
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Dianka, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Dianka jest
Podpis:
Przepisz 514:



#27. czesi niemen87.207.19.*** | 2008-11-14 22:28:33
ma?a i urocza istota w drodze do domu swojego ojca"boga"

#26. Gusiaczek91.94.254.*** | 2008-09-04 20:02:24
fajna psiapsi?la nic doada? nic uj?c

#25. ?ysy Wariat:)87.206.98.*** | 2008-08-18 19:55:25
spoko choc boli mnie to ze olalas mojego ziomka...

#24. Rodzina Kinga87.207.57.*** | 2008-08-18 19:20:49
Bardzo fajna pozna?am ci? niedawno jeste? super

#23. Lelek91.94.135.*** | 2008-08-16 11:08:06
Spoko dziewczyna

#22. ...87.207.57.*** | 2008-08-13 13:33:42
hmmm... nic dodac nic ujac nie graj badz saba hmm...

#21. MoniKA87.207.57.*** | 2008-08-13 13:32:36
jeste? Fajna

#20. Agu? :*87.207.57.*** | 2008-08-13 13:32:15
bardzo fajna.. Wogole spoko :*

#19. Micha? z Obozu :D157.25.5.*** | 2008-08-12 22:51:10
hmm... super.. chocia? Ci? d?ugo nie znam :P

#18. (L)a(L)ka89.77.167.*** | 2008-08-12 22:48:13
Fajna dzieFFczynka, za dobrze sie nie znamy, ale czas to zmienic =] Bu$$ka dla Ciebie Niunia :*:*:*

#17. Pyzulka89.77.251.*** | 2008-08-12 22:46:56
spoko dziewczyna:):) ale czasami mnie wkurza:/

#16. Niuniia78.30.71.*** | 2008-07-27 17:45:51
Spoko dziewczyna..fajna..mila..;*

#15. Karolinka K. z 6d :*89.78.82.*** | 2008-07-20 22:02:58
zaj***sta dziewczynka ;** chodzi?am z ni? do podstaw?wki by?y wzlotki i upadki ale og?lnie si? lubi?y?my. Buziaczki dla Ciebie :***

#14. robert83.6.26.*** | 2008-07-20 22:00:09
spoko dziewczyna

#13. MaDZiA!83.31.230.*** | 2008-07-20 21:57:40
fajowa smieszna i super pozdro malenka:D:*:*:*

#12. marz83.31.111.*** | 2008-07-20 21:52:53
spoko dziewczyn?

#11. wiewi?rka:*87.206.228.*** | 2008-07-13 18:05:46
jaka jest ka?dy ma inne zdanie o niej... Czasami mnie wkurza a czasami nie ale i tak j? uwa?am za alla siostre:*

#10. ?epek xD89.77.251.*** | 2008-07-11 22:52:11
Sweeet Girl cud mi?d i orzeszki ;p;p ":D

#9. rai nb fever87.207.57.*** | 2008-07-11 21:37:27
czasem fajna a czasem jej odbija ,ale moze byc dobra dziewczyna

#8. ?ukasz85.222.78.*** | 2008-07-11 19:04:40
piekna i stanowcza tylko sluzyc jej i kochac ja

#7. Gosiaczek:*84.10.39.*** | 2008-07-11 12:52:13
szalona i zaje fajna i nie wiem co dalej bo jest du?o do wymieniana

#6. Roxi83.5.225.*** | 2008-07-11 11:16:12
Szalona dziewczyna , bad girl :p , z dobrym serduszkiem i z Toba sie najlepiej mozna bawic ;D
Po prostu kochana jestes ;***

#5. szczurek87.206.43.*** | 2008-07-10 15:16:02
fajna, czasami cos jej strzeli do lba ale ia tak ja lubie :D

#4. G.O77.113.137.*** | 2008-07-10 13:22:57
Spoko dziewczyna ale czasami przegina ale i tak j? Kocham Jak sis

#3. C.G.80.55.31.*** | 2008-07-10 11:57:17
?ywio?owa dziewczyna o z?otym sercu.

#2. (L)87.206.43.*** | 2008-07-10 11:45:03
Fajna..... nic wiecej nie chce napisac bo moge ja zrani

#1. Martynka87.207.124.*** | 2008-07-10 11:38:45
lubie ja jest fajna ale moze czasami mnie wkurza ale tak to jest fajna xD

regulamin | kontakt | mapa strony | tapety na telefon | Spirulina | miód
skm
Zdjęcia SKM, Informacje o SKM
bilety pkp
Informacje i ceny, bilety pkp
Ochrona antykorozyjna
Car audio wygłuszające
krzesło do masażu
krzesło do masażu - mega styl
321