Profil Alusiaa

Alusiaa założyła tutaj konto aby dowiedzieć się co o niejmyślisz. Zostaw więc opinię o Alusiaa poniżej.

Zarejestrowana od: 2008-07-30 09:45:31
Liczba komentarzy: 19
Adres e-mail: adres e-mail
Data urodzenia: 1995-11-21
Płeć: kobieta
Miejscowość: Wa?cz
Województwo: zachodniopomorskie
Strona WWW:
Numer GG:
Skype:
Opis:

Napisz o mnie

Skomentuj Alusiaa, a następnie załóż sobie konto! Niech inni też napiszą coś o Tobie! Pamiętaj - "jak Cię widzą tak Cię piszą"

Alusiaa jest
Podpis:
Przepisz 304:



#19. nixcc77.45.1.*** | 2008-10-17 22:54:51
nieznam jej

#18. xXxKoNiEcZyNkAxXx91.94.240.*** | 2008-09-25 15:10:36
MooOooJaaAaa ! :*********

#17. Klaudynka83.3.31.*** | 2008-08-02 20:08:57
Hmm No nie wiem jaka jest ... znaczy nie wiem jak by to powiedzie? no : Mi?a m?dra ?adna kole?e?ska no poprostu .. idealna ? ... chyba tak !

#16. jez001177.45.16.*** | 2008-08-01 21:08:19
spoko laska zawsze z ni? mo?na pogada?(nichce mi sie pisac wiec potwierdzam slowa wszystkich)

#15. xXWisienkaXx77.45.26.*** | 2008-07-30 21:48:34
zajebiaszcza Kuzynka ?adna Fajna Urocza ;*** kc

#14. Siko.o.o.ra ;d81.210.43.*** | 2008-07-30 18:57:36
ymm..spoko laseek xD ! :* ! Sliczna Taka ;] i to Majny Flaming jest :D i tylee ;p ! Kocham Ci?? ;*;*

#13. Malutka185377.45.18.*** | 2008-07-30 13:13:24
Spoko zawsze mozna na nia liczyc zawsze pomoze :pp Kc

#12. Elizzzkaaa83.3.31.*** | 2008-07-30 12:09:49
fajna laska;* bardzo ja lubi? mo?na z nia pogada? o wszystkim spoko laska fajna mi?a

#11. Oskar1483.23.32.*** | 2008-07-30 11:47:59
Nie No spoko Laska... :) Fajnie sie z ni? ta?czy...;P ^^

#10. SaNdrA83.23.32.*** | 2008-07-30 11:45:03
Moja Super Kuzynka... ;P ?liczna takaa ^^ BuziaKi S?OnkO ! =**

#9. Rafa?83.23.32.*** | 2008-07-30 11:43:30
xD No Taka Spoko Laska ! ^^ ?adna =) i Fajnie si? z ni? imprezuje ! :D

#8. xXxKoNiEcZyNkAxXx91.94.138.*** | 2008-07-30 11:28:11
Superowa dziewczynka xD Taka ?adna :) Buziaki :*

#7. RoXi77.45.8.*** | 2008-07-30 10:33:05
SupeRR LaseczkA,xD KoCham J??

#6. MoniS[!!!]=**[!!!]77.45.18.*** | 2008-07-30 10:25:57
Suuuper,KoChana taka,?liczna,Kuuurdeee nooo Kocham j???[!!!]

#5. Erni30091.94.101.*** | 2008-07-30 10:15:56
super dziewczyn?

#4. Mi?y83.3.31.*** | 2008-07-30 10:00:13
jest zajeFAjN? lask?;p;p Ma JeDne Z JaJlEpRzYch fotEk i jEsT wogule mi?a i naluziku;d

#3. Julka83.23.32.*** | 2008-07-30 09:56:26
Super Extra Laska xD =* Kurde noo... Zawsze mog? z ni? pogada? i w og?le ^^ Kc S?onko =)

#2. PaaaUluuuSiaaa83.26.217.*** | 2008-07-30 09:47:48
Suoer extra laska taka fajna .. xD Bzuaiaki male?ka !! :***

#1. DoMiNiCzKaa77.45.26.*** | 2008-07-30 09:47:16
zaje***ta....mo?na z ni? pogada? i po?mia? sie i wszystko naraz hehehe...bU?Ka skarbie

regulamin | kontakt | mapa strony | opowiadania miłosne | Spirulina | miód
kvantifikator
stoły do masażu
Najlepsze stoły do masażu
stoły do masażu
stoły do masażu